Dutch Links Dienstverlening

Bij het bedienen van clubbanen en semi-clubbanen maken we gebruik van vier meetbare pijlers die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. De pijlers waarop wij onze diensten baseren zijn ledentevredenheid, medewerkerstevredenheid, tevredenheid van de eigenaar/club en financiële prestaties.

Innovatieve verkoop- en marketingoplossingen voor leden worden gecreëerd door samen te werken met de eigenaar, het bestuur, commissies en/of personeel op elke locatie om de strategische doelstellingen van de club te vertalen in kwantificeerbare prestatiemaatstaven. Uw club is niet langer een op zichzelf staande club op de markt; in plaats daarvan onderscheidt de club zich door zijn eigen verdiensten binnen een groter aantal Dutch Links golfbanen.

Duurzaam succes

Onze aanpak geeft clubs beproefde tools en strategieën die zijn ontworpen om gekwalificeerde leads aan te trekken, meer lidmaatschappen te verkopen en leden aan de club te binden, terwijl het huidige lidmaatschap behouden blijft en ze worden aangemoedigd om de club door te verwijzen naar hun netwerken. Deze elementen worden uitgewerkt tot een op maat gemaakte en uitgebreide verkoop- en marketingstrategie voor elke door Dutch Links beheerde club. Deze dynamische aanpak zorgt voor een solide basis, die leidt tot duurzaam succes op lange termijn.

Nieuwsbrief

Het laatste nieuws en achtergrondverhalen

Geïnteresseerd in ons verhaal? Meld je bij ons aan!